mandag 6. september 2010

varmt, varmere, varmest

Lars og Lars er i gang paa El cap. De flyttet opp i veggen for to dager siden. For min del, saa har jeg klatret med en gammel venn, Andres. Vi har gaatt en rute paa Washington colum. Vi har brukt to dager og overnattet paa en hylle i veggen. Der bodde det flere enn oss og jeg fikk et uheldig mote med en stor sint rotte. Jeg vaaknet av at den gnagde paa en av fingrene mine... Vel, ruta var fin, men det er ganske saa varmt og vi er ganske dehydrerte. Bilder og mere kommer senere...

2 kommentarer:

  1. hei.
    jens tipsa meg om denne bloggen så nå kommer jeg til å følge med. kos dere over there.
    er han foto-mannen der i år også så vi kan følge med de som er i veggen?
    hilsen sissel k.

    SvarSlett
  2. Du avanserer skjønner jeg? I fjor var det vel mus i heisesekken. Nå en rotte. Hva blir det neste?

    Det går vel bra å jamme med 9 fingre også?

    Hvilken rute skulle Lars og Lars gå?

    SvarSlett